Min älskade son

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på bloggen och det har givetvis sin enkla förklaring; Herman. När han sover sitter jag och tittar på honom och när han är vaken ammar, gosar eller byter jag blöjor. Just nu ligger han här bredvid mig på sig lilla "puff" (en amningskudde) och sover och ger ifrån sig små ljud. Han är så himla fin, och jag kan bara inte fatta att han faktiskt är här nu. Idag blir han två veckor. I morgon ska vi till BVC och se om han har vuxit något sedan förra veckan. Det skulle förvåna mig mycket om han inte har det för han kan numera ha vissa plagg i storlek 56, har vuxit ur de minsta sockarna och äter ibland som en häst. 



Kommentarer
Postat av: Julia

Världens sötaste lilla snuff! Vi ses i helgen, Herman! Pussar från moster..

2010-04-07 @ 14:52:18
Postat av: Camilla

Åh, vad fin han är Elin! <3

2010-04-11 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0