Nu får det snart vara dags

Nu har jag fantiserat och drömt om en Laminofåtölj och nu känner jag att de börjar bli dags att göra verklighet av drömmen. Jag menar, jag har faktiskt fött barn och då får man ju belöna sig med vad man vill. Måste verkligen ha en bekväm amningsfåtölj. Den jag har nu glider jag liksom ur... Dessutom är den allt annat än just bekväm. Och så är den sätt stor och kommer ta alldeles för mycket plats när vi nu flyttar till Gotland och ska bo på garagets 50 kvm i drygt ett år... Ska jag vara helt ärlig tycker jag inte att de fårskinnen som de vanliga Laminona (heter det så plural?) är gjorda av är jättesnygga. De är liksom alldeles för jämna i färgen och påminner nästan om sånt fuskskinn som jag klätt in allt möjligt i. Därför är jag lite inne på att köpa en sån med gotländskt fårskinn. Såg det i en butik i Visby i somras och ska nog gå dit nästa vecka. Okej, det blir lite dyrare men jag vill så gärna ha en, det vill jag verkligen. Får se hur jag gör. Fotpall skippar jag nog för jag har en vit Ikeapall som jag lagt ett skinn på. Den är fin och passar nog bra ihop med fåtöljen.

lamino fåtöljen

 

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack själv. Det ser jag också fram emot.

Vad sägs om onsdag? Kanske ska vi göra någon utflykt? Vad nu Herman gillar det?

Sov gott!

2010-04-25 @ 22:54:19
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: alex

ska ni flytta till gotland?

ska du inte vara lärare på kronoberg längre?

2010-05-09 @ 19:34:28
Postat av: Elin

Alex, kommer att vara på Gotland under året jag är mammaledig. Sedan är tanken att komma tillbaka till KBS.

2010-05-10 @ 09:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0