Tänk om jag har blivit lurad?

Förra veckan ropade jag in en Babybjörn bärsele på Tradera. Nu är det nio dagar sedan jag vann auktionen och den har fortfarande inte dykt upp. Skickade ett mail till säljaren för att kolla när hon skickade den (om hon nu har gjort det) men har inte fått något svar. Eventuellt är det Posten som är seg eftersom de antagligen ska skicka ut en sån där avi, men jag kan ändå inte låta bli att fundera över om jag kan ha blivit lurad... Var inne på säljarens omdömessida och det såg enbart positivt ut så jag får väl hoppas att den dyker upp nu snart. Det är lite jobbigt att kånka på liften till vagnen hela tiden, så fort jag ska ut en liten sväng t.ex. med hunden och därför hade selen varit perfekt. Jaja, den dyker väl upp så småningom. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra med bärsele.



När jag köpte från Tradera tog det tre v innan varan kom.



Ses snart!Kram

2010-04-17 @ 17:54:31
URL: http://ninaruthstom.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej, så vet jag. Har kanske haft tur de tidigare gångerna för då har det bara tagit kanske en vecka.

2010-04-18 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0