Elins TV- och antennservice, var god dröj...

Jag är en ganska händig person, men när det kommer till tekniska prylar är jag lite mer försiktig. Jag lever nog ännu kvar i den föreställning man hade i datorernas begynnelse, när man (läs "jag) trodde att datorn kunde explodera eller att allt skulle raderas bara jag tryckte på fel tangent... Men idag när jag kom hem från jobbet, tidigt eftersom det är fredag, blev jag så frustrerad över att TV:n inte funkade (för tredje dagen i rad) att jag helt enkelt körde en kanalgenomgång och tro det eller ej, men det funkade. Så nu har vi kanaler igen, dock ligger de inte rätt, men det kan man ju leva med. Lite irriterande bara att jag inte kom på att testa detta redan i tisdags, utan har ägnat de senase kvällarna åt att spy galla över Comhem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0