Nog inte bara ett straff...

Ja, jag lärde mig nog en läxa när jag insåg att kroppen tog stryk av mina kanske alltför ambitiösa ansträngningar att fixa och dona i helgen. Man bär trots allt på 12 extra kilon och visst gör det sitt till. Men nu var det nog inte bara de där trådbackarna som ställde till det, utan antagligen något annat också. Vad vet jag ej, men får förhoppningsvis svar på det i morgon. Fick nämligen ringa MVC i morse eftersom ryggvärken var helt vansinnig och fick en tid hos Karin i morgon förmiddag. Det sitter liksom i vänster ländrygg och strålar ut på sidan och ibland även fram i magen. Natten till idag sov jag i alla fall lite bättre - tack och lov! Ikväll blir det ingen föräldragrupp för jag kommer inte kunna sitta så länge. Nu får jag sitta en liten stund, sedan ställa mig, gå lite, ligga och sedan börja om igen... Tog ett par Alvedon förut och det hjälpte.  


Kommentarer
Postat av: nina

Nej gumman är det så illa... hoppas det inte är ngt allvarligt och att de kan hjälpa dej.

Kram

2010-02-23 @ 17:07:23
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan eventuellt vara en vanlig infektion också, typ vinterkräksjuka (fast utan kräk...). Får helt enkelt vänta tills i morgon. Tack för din omtanke!

2010-02-23 @ 17:15:31
URL: http://tributetocreativity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0