Sing hallelujah!

Äntligen! Så fort Apoteket (eller Kronan Droghandel som det numera heter...) öppnade i förmiddags var det jag som hängde på låset, rusade in och slet åt mig en nummerlapp. Så nu sitter jag här med min antibiotika och bara väntar på att tabletterna ska börja verka. Har bara tagit en hittills men jag har hört att man ska kunna känna effekt redan efter ett par så jag längtar tills ikväll. Kanske jag ska få sova inatt? Det hade varit en härlig upplevelse. Kanske till och med kunna flytta in i sovrummet igen, efter att ha sovit de senaste nätterna i gästrummet där madrassen är hårdare och mer skonsam för ryggen. Det hade också varit skönt. 


 

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du fått pillrena, håller tummarna för att de verkar snabbt.

2010-02-25 @ 20:26:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0