Utan snus i...

Hur är det hon säger, Pippi? "Utan snus i 15 dagar försmäktar vi på denna ö..." Är det så? Hm, minns inte riktigt... Utan TV i tre dagar överlever man dock. Och riktigt bra har det gått dessutom. I alla fall för mig... För Erik har det nog varit lite mer påfrestande. Som jag skrev sist, det är tur att Svt Play finns.

Jag tycker att man borde komma ifrån det här med TV-tittande lite oftare egentligen, för det är faktiskt rätt skönt. Okej, nu finns det de där ute som nästan aldrig tittar på TV (säger de i alla fall...) men jag är en TV-tittare. Sätter på den när jag lagar mat, som lite sällskap liksom, och sedan är den på tills vi går och lägger oss.

Men oj, så mycket annat jag har gjort de här kvällarna. Läst ut en superbra bok t.ex, vilket jag inte hunnit om TV:n funkat och jag förmodligen spenderat hela kvällen framför OS. Och så har jag trimmat hunden lite, börjat packa inför morgondagen, rättat några prov, bloggat lite och bara tagit det lugnt. Så skönt! Men visst hoppas jag ändå att antennen ska lagas snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0