Jag traderar

Efter jul bestämde jag mig för att försöka fynda lite billiga babykläder på rean. Man har ju läst att det inte är någon idé att spendera för mycket pengar på kläder i den minsta storleken eftersom bebisar växer snabbt i början. Men döm om min förvåning när jag insåg att det knappt fanns något alls i stl 50/56 på rean. Och det är väl klart, butikerna vet att blivande mammor älskar att shoppa saker till bebisen. Vilken anledning finns det då att sänka priserna på sånt som mammorna är beredda att betala fullpris för? Det fattar väl jag med. Tur att det då går att fynda på t.ex. Tradera. Lite farligt är det allt, för man blir ju lätt ha-galen... Jag fastnade en stund igår kväll och när jag loggade in på mailen nu på morgonen kunde jag glatt konstatera att jag vann alla auktioner jag var med i. Så nu har jag fyra paket att se fram emot. Hihi...


Klicka för att visa Megabild! Retro pyjamas!


Randig Labantröja, storlek 50/56


Klicka för att visa Megabild! Polarn o Pyret  röda byxor stl 50


Lundmyrs stickade mössa stl 0-6månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0