Ullared

Igår var Erik och jag i Ullared. Som jag har sett fram emot det, speciellt med tanke på att målet var att bocka av det mesta på "måste köpa-listan" till bebisen. Det märktes att januari är årets fattigaste månad, för det var verkligen jättelugnt. Inköpslistan var ganska lång men det gick snabbt att gå igenom den och vi hittade det mesta vi sökte. Så nu kan bebisen komma. Eller, inte riktigt just nu kanske, men i alla fall snart...

Bland det vi köpte fanns:

Täcken, kuddar, lakan
Snuttefiltar
Kläder
Madrass
Badbalja
Bäddset

Sedan blev det givetvis lite till mig själv också...

Några av de bästa fynden:




"Badstol", 179:-



Filt, 69,95:-




Haklapp, 8,95:-




Baddräkt, 119:-




Klänning, 149,50:-


 

Kommentarer
Postat av: anita

Kul saker du köpt. Nog har jag sytt mycket kläder, men hur fasen har dom gjort för att få det där "slänget" mot klänningens hals. Jag tycker också om hjortron o glass. Vi har ätit marängsuisse två kvälar i rad, det var heller inte så tokigt. Må så gott lilla "tjockis!"

2010-01-24 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0