Hos Julia och Stefan

Från i onsdags till i fredags bodde vi hos Julia och Stefan. Det var riktigt mysigt att få så mycket tid tillsammans med Julia för det händer ju inte så ofta nu för tiden. När vi var små var man bara glad om man fick vara ifrån varandra, men nu känns det annorlunda. Erik och Stefan jobbade så hon och jag tillbringade mesta tiden i varsin solstol på altanen. Varmt som tusan - men skönt. De har blivit riktigt duktiga på att odla grönsaker. Jag är grymt impad måste jag säga, speciellt med tanke på att jag är en usel grönsaksodlare. Försökte mig på sallad i en frigolitback när jag var liten, men det såg bara ut som små späda maskrosblad så jag gav upp. Har andra talanger som inte är beroende av att jag kommer ihåg att vattna och rensa ogräs... 

Tack snälla ni för att vi fick kampera hos er!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0