Räknar ner...

Om 13 dagar åker vi till Gotland för att fira midsommar och förbereda flytten. Jag räknar ner... Vi blir kvar till måndagen, sedan åker vi tillbaka hit till Växjö och packar. På onsdagen är det möte på banken och sedan bär det av HEMÅT igen. När man har bott på fastlandet så pass länge som vi ändå har (sju år för mig, åtta för Erik) är det där med "hemma" ett diffust begrepp, för vad är det egentligen som är "hemma"? Nu behöver jag dock inte fundera mer över det, för nu vet jag vad som är "hemma" - det är Gotland. 

 Lergrav
 


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HÄRLIGT!!!

Betyder detta att vi kan räkna med er på midsommar? *´hoppas*

2010-06-11 @ 17:02:00
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0