Shoppingtur med Erika

Kom för en liten stund sedan hem från en mycket trevlig eftermiddag på stan tillsammans med Erika. Hade inte planerat att köpa något speciellt, men kom hem med en och annan kasse ändå... Skulle inte köpa något till Herman men säger bara en sak: "Lycka till". Det går liksom inte när det finns så myckt fint. Dessutom kräks och dreglar han rätt mycket nu så det vill till att ha några ombyten. Sedan jag kom hem från stan i eftermiddags har jag bytt kläder på honom tre gånger...

Nåväl, när jag packade upp mina kassar kunde jag konstatera att jag numera är ägare till:

En blå-och vitrandig tunika med lite spets längs knappslån från Joy
En marinblå mjukiströja modell "lite snyggare" från Esprit
Ett grått flätat skärp från MQ

Hermans garderob utökades med:

En turkos, en cerise och en vit body
En t-shirt som det står "Can't help being so cute" på
Grå mjukisbyxor
En ljusblå- och vitrandig mössa
En cerise mössa med diverse fordon på

Rätt nöjd med dagen måste jag säga.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0