Helg!

Jag vet inte varför men varje gång (tja, nästan i alla fall) jag säger ordet "helg" börjar jag tänka på Smaklösas "Lucky weekend". Märkligt...

Nu är det i alla fall helg - Lucky weekend, hey hey! - och det är så SKÖNT. Har hunnit tvätta, dammsuga och damma lite så jag ska slippa göra det i morgon eller på söndag. I morgon blir det nog en sväng på stan på förmiddagen, på eftermiddagen ska vi rensa och fixa lite här hemma (nästa helg blir det fullt upp för då har Erik sin 30-årsfest och då kommer både mina och hans föräldrar) och på kvällen är det jobbfest hos Vickan.

Men nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på friidrott en stund innan det är dags att laga lite mat. Ikväll blir det kycklinggryta.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0