Sista helgen utan bebis

Det känns ju lite overkligt faktiskt att veta att nästa söndag kväll är vi tre personer som bor här. Vaknade flera gånger natten till idag och fick för mig att bebisen nog vänt sig igen och ligger med huvudet nedåt (vilket innebär att snittet blir avblåst och jag snällt får vänta på att förlossningen ska sätta igång av egen maskin), men det har den inte. Den ligger där med rumpan hårt nerkilad i bäckenet och huvudet som en kulstötarkula mot revbenen. Det svider liksom och är inte alls skönt. Men nu är det bara tre dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: nina

HerreGudrun, det är FANTASTISKT!

Jag tror det är bra med snitt. Du missar inget, om man söger så.

Stor kram å enormt lycka till!

Å se nu till att snabbt få ut info till oss som tänker på er...

Å jag blir helt rysig här... tänk att ni ska få en bebis

2010-03-21 @ 21:41:22
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: johanna p

Hej Elin, hoppas allt går bra för er alla och speciellt lilla/lille bebisen. Som ovan skrivet, hoppas vi alla på info hur allt gått. Kram Johanna

2010-03-23 @ 18:32:24
Postat av: NINa

Åh är ni hemma nu?

Väntar med spänning på en utförlig berättelse om hur det är och hur allt gått... bara liiite nyfiken.

KRAM

2010-03-26 @ 20:58:05
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0