Tillbaka på jobbet

Efter ett sportlov som plötsligt blev nästan två veckor långt var jag tillbaka på jobbet idag. Fullt ös från första till sista minut kan jag säga. Det är ju alltid en del att ta vara på när man har haft vikarie några dagar. Men nu har jag läget under kontroll och det känns skönt. Möttes av två tjejer i 9:an som tydligen hade saknat mig. Sånt värmer verkligen. Kommer att sakna mina små änglar när jag går hem på mammaledighet. Får se hur länge jag lyckas hålla mig från jobbet innan jag måste dit och träffa alla igen.

Nu är det i alla fall helg och det ska bli skönt (tro det eller ej...). Ska på bokträff hos Emma i morgon, fika med Erika på söndag och på eftermiddagen bär det av till Nöbbele och ett försenat födelsedagskalas. Julia fyllde år i måndags. 

Och apropå Julia så måste jag ta en sväng till stan nu och se om jag kan hitta en bra present. Hm... Vad tusan ska jag köpa??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0