Web-tips

När jag var i Egypten för ett par år sedan köpte jag parfymen Escada - Into the blue och blev störtkär. Den doftar lagom starkt, känns fräsch, inte alls tung och funkar både till vardags och fest. Nu börjar det dock sina i flaskan och jag blev jättesorgsen när jag insåg att den tydligen utgått ur sortimentet på Åhléns, Kicks och några andra parfymbutiker jag tittat i. Tråkigt... Men så hittade jag nordicfeel.se och där fanns den, dessutom 50% billigare än butikspris. Dessutom är det gratis frakt. Så om 3-4 dagar kommer den. Jippi!  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh gud TACK för tipset om sidan!!!!

Hittade min favoritparfym där med som är vidrigt dyr i butik!! nu gjorde du min dag, Elin!! :D



Hoppas att ni mår bra och att allt kommer gå super!! :D

2010-03-14 @ 14:42:31
Postat av: Elin

Kul att kunna hjälpa till. Kram till dig.

2010-03-14 @ 16:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0