Första träningspasset

Igår kväll kom jga äntligen ut på mitt första joggingpass på ett halvår ungefär. Det var riktigt skönt att rota fram träningskläderna ur garderoben och snöra på sig joggingskorna igen. Sprang en runda på ca tre km och det kändes bra. Ska inte överdriva nu i början, utan hellre komma runt och mår bra än behöva stanna och gå efter en liten bit. Skorna var dock inte jättesköna, så det blir nog att skaffa nya. Fick liksom ont i vaderna.

Trodde jag skulle ha världens träningsvärk idag men det känns förvånansvärt bra, och då gick jag ändå runt sjön på förmiddagen igår och på stan på eftermiddagen. Nu ska jag försöka ge mig ut varannan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0