Inga tekniska prylar i sovrummet, tack! Bara ibland...

På en punkt är Erik och jag helt överens (eller, vi är överens på många punkter) och det är det här med att ha TV i sovrummet. Det ska man inte ha. I sovrummet ska man sova, eller göra "andra saker" som inte inbegriper tekniska prylar... När det gäller sådana prylar är mobiltelefon det enda som är ok. Av den anledningen känner jag mig som en regelbrytare när jag nu halvsitter/ligger i sängen med datorn i knät. Det har jag nog aldrig gjort förut. Men nu har jag en anledning: Herman ska somna och jag vill helst inte somna innan han har gjort det. Han ligger här bredvid på en alldeles för stor kudde och riktigt kämpar mot John Blund. Vill inte sova! Vill inte. Vill inte... Vill int... Vill... Vi... 

God natt min älsklingsunge.




Ska inte sova!

  


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Herman, din lilla GODBIT, kom hit till ön nu så ska jag äta upp dej. Eller nej, men lukta lite försiktigt.

Fan va fin han är. Ni måste vara så stolta.

Kram

2010-05-19 @ 00:04:21
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0